כיצד להתאים את מבצעי הקידום שלכם לקונים שלכם

כשמדובר בניהול עסק, הכרות מעמיקה עם קהל היעד שלכם היא הכרחית להצלחה. זה נכון במיוחד כשמתכננים אסטרטגיית מבצעים וקידום מכירות. כל קבוצת לקוחות שונה מגיבה אחרת לסוגים שונים של מבצעים, ולכן התאמה של גישת הקידום שלכם לקהל הרלוונטי יכולה להשפיע משמעותית על התוצאות.

הבדלים בין דוריים

בהעדפות קידום מכירות מחקר שנערך לאחרונה על ידי Aberdeen מצא כי דורות צעירים יותר (מילניאלס ודור ה-Z) נוטים יותר לדאוג לביטחון התעסוקתי שלהם (33%), בעוד שדורות מבוגרים יותר (דור הבייבי בומרס ודור ה-X) נוטים יותר לדאוג למחירי המזון (81%). דורות צעירים נוטים לשנות את הרגלי הקנייה שלהם, כמו לרכוש מותגים זולים יותר, לחפש הנחות ולהשתמש באפשרויות של "קנה עכשיו, שלם אחר כך", בעוד דורות מבוגרים יותר נוטים פי 1.45 יותר להמשיך את דפוסי הצריכה הרגילים שלהם. כשפונים לצרכנים מבוגרים, כדאי להתמקד בתוכניות נאמנות ובקופונים, בעוד שעבור צעירים יותר כדאי להדגיש מבצעים והנחות כלליות.

הבדלי מגדר

בהעדפות קנייה מחקר של Aberdeen מצא כי נשים נוטות פי 1.13 יותר מגברים להגדיר את עצמן כמקבלות ההחלטות העיקריות לגבי רכישות בבית. נשים נוטות יותר לחפש מבצעים והנחות בהשוואה לגברים, למעט תוכניות זיכוי (rebates), כנראה בגלל שנשים רבות יותר מתארות אותן כקשות לשימוש ולא שוות את המאמץ. נשים גם מעריכות יותר שירות לקוחות ומחירים נמוכים בהשוואה לגברים. אם אתם רוצים למשוך יותר קונות, שקלו להתמקד בקידום מכירות שמעניק ערך ולשפר את שירות הלקוחות, בעוד שלגברים הדגישו את האיכות והאמינות של המוצר.

מגמות לפי גודל משק בית לפי המחקר, משקי בית גדולים יותר בני 4 נפשות ויותר נוטים הרבה יותר לחפש ולנצל מבצעים והנחות מאשר משקי בית קטנים יותר. החריג היחיד הוא שמשקי בית של אדם אחד נוטים יותר לנצל נקודות מתוכניות נאמנות (52% לעומת 41%). אם אתם מנסים למשוך משקי בית גדולים, שקלו להשתמש בהנחות מיידיות ובקידום מכירות שמדגיש מחיר וערך.

סיכום וטיפים

  • בניית עמוד נחיתה ממוקד לכל מבצע יכול לשפר משמעותית את שיעורי ההמרה.
  • השתמשו באנליטיקה כדי להבין טוב יותר את קהל היעד ואת העדפות הקנייה שלהם.
  • התאימו את המסרים ואת תמהיל המבצעים שלכם לפלחי השוק השונים.
  • בניית עמוד נחיתה אחד לקונים צעירים ואחד למבוגרים יכול לאפשר לכם לספק חוויה מותאמת יותר.
  • לא קיים פתרון אחיד שמתאים לכולם - הכירו את הקהל שלכם ופעלו בהתאם.

כדי לקבל עוד עצות והמלצות לגבי כיצד להתאים את המבצעים שלכם לקהל היעד, צרו קשר עם המומחים שלנו עוד היום לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות. נשמח לעזור לכם לפתח אסטרטגיית קידום מכירות מנצחת, כולל בניית עמוד נחיתה אפקטיבי שימשוך את הלקוחות הרצויים ויניע אותם לפעולה.