מאמרים
למה אתם חייבים עמוד נחיתה מותאם למובייל?
למה אתם חייבים עמוד נחיתה מותאם למובייל?
אוקיי, בואו נהיה אמיתיים לרגע. אנחנו כבר עמוק בתוך 2025, אבל עדיין קורה לכם שאתם גולשים בנייד ומגיעים לאתר שנראה כאילו נלקח היישר משנות ה-90? טקסטים קטנים כמו נמלים, תמונות מטושטשות שצריך מיקרוסקופ כדי לראות, וניווט מסורבל שגורם לכם לרצות לזרוק את הסמארטפו
המדריך ליצירת עמוד נחיתה שיהפוך כל אירוע ללהיט השנה
המדריך ליצירת עמוד נחיתה שיהפוך כל אירוע ללהיט השנה
בעולם האירועים התוסס והדינמי, הקסם האמיתי מתחיל הרבה לפני שהמוזיקה מתחילה לנגן או שהמרצה הראשון עולה לבמה. הוא מתחיל ברגע מכריע אחד – כשהעין של גולש פוטנציאלי נוחתת על הפרסום שלכם, הניצוץ של סקרנות נדלק, האצבע לוחצת על הקישור המבטיח, והוא מגיע ל
טכניקות שיווק לעסק קטן
טכניקות שיווק לעסק קטן
בעולם העסקי התחרותי של היום, בואו נודה בזה – אם לא משווקים, לא קיימים. זה כמו לעשות מסיבה מטורפת בבית אבל לשכוח לספר לאף אחד. אבל אם אתם בעלי עסק קטן או יזמים עם ניצוץ בעיניים ותקציב מוגבל, אל תילחצו! יש המון דרכים חכמות ויצירתיות לגרום לעסק שלכם להגיע לקהל הנכון ולגדול כמו
היסודות של עיצוב חוויית משתמש (UX) בעמודי נחיתה
היסודות של עיצוב חוויית משתמש (UX) בעמודי נחיתה
אם אתם רוצים שהמאמצים השיווקיים שלכם באמת ישתלמו, אתם חייבים ליצור עמודי נחיתה שהם לא רק יפים, אלא בעיקר – עובדים. עמוד נחיתה ממוקד מטרה נועד לעשות דבר אחד: להפוך מבקרים אקראיים לפעולות רצויות – בין אם זה להירשם לניוזלטר, לקנות את המוצר המדהים שלכם
ההבדל בין שיווק לפרסום
ההבדל בין שיווק לפרסום
הרבה פעמים אנחנו שומעים את המילים "שיווק" ו"פרסום" מתערבבות אחת בשנייה, כאילו הן אותו הדבר. זה קצת כמו להגיד שכלב זה חתול – שניהם חמודים ובעלי פרווה, אבל הם לגמרי שונים. בעולם העסקי, להבין את ההבדל בין שיווק לפרסום זה קריטי אם אתם רוצים לבנות אסטרטגיה קידום מכירות רצינית שת
מהו פרסום טבעי?
מהו פרסום טבעי?
בואו נדבר על טרנד חם בעולם השיווק הדיגיטלי – פרסום טבעי, או באנגלית מגניבה – Native Advertising. אם אתם מרגישים שפרסומות קופצות ומודעות באנר כבר עושות לכם פיהוק, אתם לא לבד. הצרכנים היום חכמים יותר, הם מפתחים חסינות לפרסום בוטה ופשוט מדפדפים הלאה. כאן בדיוק נכנס לתמונה הפרסום הטבע
10 הכלים והטיפים הטובים ביותר לשיווק ובניית מותג
10 הכלים והטיפים הטובים ביותר לשיווק ובניית מותג
בניית מותג חזק ואסטרטגיית שיווק יעילה הם המפתח להצלחה של כל עסק. עם מגוון רחב של כלים וטכניקות זמינים, קל להתבלבל ולא לדעת מאיפה להתחיל. מוצר או שירות טוב זה רק חצי מהסיפור. החצי השני, לא פחות חשוב, הוא איך אתם מספרים את הסיפור הזה לעולם – איך אתם
מהו מיתוג? והאם עסקים קטנים צריכים להתייחס אליו?
מהו מיתוג? והאם עסקים קטנים צריכים להתייחס אליו?
בואו נשים את הקלפים על השולחן. כשאתם שומעים את המילה "מיתוג", מה ישר קופץ לכם לראש? לוגו יפה? סלוגן קליט? אולי אפילו איזה קמפיין פרסומי גרנדיוזי? אז נכון, כל אלה חלק מהתמונה, אבל מיתוג זה הרבה יותר עמוק מזה. זה כמו הנשמה של העסק שלכם, הטעם הייחודי
3 טיפים מקצועיים לבעלי עסקים קטנים לשדרוג המותג שלהם
3 טיפים לשדרוג המותג של העסק הקטן שלכם
בתור בעלי עסקים קטנים, אנחנו אלופים בלכבות שריפות ולתקתק משימות יומיומיות. בין המענה לטלפונים, ניהול המלאי וגביית התשלומים, קל מאוד לשכוח משהו סופר חשוב – המותג שלנו. אבל האמת היא שהמותג שלכם זה לא סתם הלוגו היפה או השם הקליט. זה הרושם שאתם משאירים, התחושה ש
איך למשוך לקוחות לעסק הקטן שלכם
הדלת תמיד פתוחה: איך לגרום ללקוחות להתאהב בעסק הקטן שלכם ולבוא בהמוניהם
להיות בעל עסק קטן זה כמו לגדל צמח – אתה משקיע בו את הנשמה, מטפח אותו בתקווה לראות אותו פורח. ואחד הדברים הכי משמחים זה לראות לקוחות חדשים מגיעים, מתעניינים ומתאהבים במה שיש לך להציע. אבל בואו נהיה אמיתיים, עם כל הרעש והתחרות
כיצד להתאים את מבצעי הקידום שלכם לקונים שלכם
לפצח את הקהל: איך להפוך מבצעים סתמיים למגנט לקוחות
בואו נדבר תכל'ס. לזרוק מבצע באוויר ולצפות שהוא יתפוס את כולם זה כמו לירות חץ באפלה ולקוות לפגוע במטרה. בעולם העסקי התחרותי של היום, אם אתם רוצים שהמבצעים שלכם יצלצלו בקופה (ולא רק ירשרשו ברוח), אתם חייבים להכיר את הלקוחות שלכם כמו חברים הכי טובים
איך בונים אסטרטגיית קידום מכירות לקונים שמשחקים אותה קשים להשגה
איך בונים אסטרטגיית קידום מכירות לקונים שמשחקים אותה קשים להשגה
אי הוודאות הכלכלית משפיעה על כולם, וזה מתבטא ישירות בדרך שבה הצרכנים שלנו מוציאים את הכסף שלהם. פתאום, כולם נהיו קצת יותר "קשים להשגה", בודקים כל שקל, משווים מחירים כמו אלופים אולימפיים ומחפשים את העסקה הכי טובה שיש. עבורנו, בעלי העס
המדריך לבניית עמודי נחיתה שמגדילים מכירות
המדריך לבניית עמודי נחיתה שמגדילים מכירות ב-300% ויותר
עסק בלי עמוד נחיתה אפקטיבי הוא כמו מסעדה בלי תפריט מפתה – יש פוטנציאל, אבל הלקוחות פשוט לא יודעים מה להזמין. תארו לעצמכם שהשקעתם את הנשמה במוצר או שירות מהפכני, אבל הלקוחות פשוט לא מגיעים בהמוניהם. קמפיינים דיגיטליים שואבים משאבים בלי סוף, האתר
סודות הקסם של עמודי נחיתה שממירים לקוחות בצורה מושלמת
סודות הקסם של עמודי נחיתה שממירים לקוחות בצורה מושלמת
בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, כל בעל עסק, בין אם הוא עצמאי עם חלומות גדולים, סטארטאפ צעיר עם רעיון מהפכני או חברה ותיקה שמחפשת דרכים חדשות לצמוח – כולם חולמים על דרך קסם למשוך את הגולשים הנכונים, לרתק אותם ולהפוך אותם ללקוחות משלמים נאמנים. וב
מהרעיון ועד לפגישת הייעוץ - המדריך השלם לבניית עמוד נחיתה שמכניס לקוחות בדלת
מהרעיון ועד לפגישת הייעוץ - המדריך השלם לבניית עמוד נחיתה שמכניס לקוחות בדלת
אז החלטתם לצאת לדרך העצמאית ולהציע את שירותי הייעוץ שלכם לעולם? ברכות, אתם בדרך הנכונה! הצעד הבא בתהליך הוא ליצור במה דיגיטלית שתמשוך, תלהיב ותמכור את הידע והניסיון שלכם בצורה המשכנעת ביותר. כאן נכנס לתמונה עמוד הנחיתה -
המילים שיהפכו כל לחיצה לקנייה - הסודות של קופירייטינג מנצח לעמודי נחיתה
המילים שיהפכו כל לחיצה לקנייה - הסודות של קופירייטינג מנצח לעמודי נחיתה
אתם יכולים לבנות עמוד נחיתה עם העיצוב הכי מרשים בעולם, עם איורים מהפנטים ואנימציות שגונבות את הלב. אבל בסופו של דבר, אם הטקסט שרשום שם לא מספיק טוב - זה הכל לא שווה כלום. כי בין אם אתם מוכרים מוצר, שירות או רעיון - המילים הן אל
מטיול וירטואלי ועד לחופשת חלומות: המדריך המלא לבניית עמוד נחיתה מנצח לאתרי תיירות ונופש
מטיול וירטואלי ועד לחופשת חלומות: המדריך המלא לבניית עמוד נחיתה מנצח לאתרי תיירות ונופש
תארו לעצמכם שאתם מרחפים על ערסל בין עצי דקל, קוקטייל טרופי קרירי בידכם, והשמש החמימה מלטפת את פניכם. או שאולי אתם מדמיינים את עצמכם מטיילים בסמטאות ציוריות של עיר אירופאית עתיקה, סועדים במסעדה מקומית ולוגמים מהי
מאופנה ועד לקופה: איך עמוד נחיתה מנצח הופך את המוצרים שלכם לכוכבים של ממש
מאופנה ועד לקופה: איך עמוד נחיתה מנצח הופך את המוצרים שלכם לכוכבים של ממש
בתעשיית האופנה והיופי, יש רגע קריטי אחד שבו החלום הופך למציאות. זה לא קורה על המסלול בשבוע האופנה, לא בסשן הצילומים ואפילו לא ביום ההשקה החגיגי. הרגע הזה מתרחש דווקא בספייס הדיגיטלי, בעמוד אינטרנט אחד פשוט ועם זאת משמעותי מאי
הקסם שבפשטות: למה פחות זה יותר כשזה מגיע לעיצוב עמודי נחיתה מנצחים
הקסם שבפשטות: למה פחות זה יותר כשזה מגיע לעיצוב עמודי נחיתה מנצחים
בעולם הדיגיטלי של ימינו, אנחנו מוצפים בגירויים ויזואליים מכל עבר. באנרים צבעוניים, אנימציות קופצניות, גיפים משעשעים ועוד אינספור טריקים שנועדו למשוך את תשומת לבנו בכל מחיר. אבל כשמדובר בבניית עמודי נחיתה שתפקידם לייצר המרות ומכירו
קופונים, הנחות ומבצעים - המדריך השלם ליצירת עמוד נחיתה שיוציא את המיטב מהלקוחות שלכם
קופונים, הנחות ומבצעים - המדריך השלם ליצירת עמוד נחיתה שיוציא את המיטב מהלקוחות שלכם
אין ספק - כולנו אוהבים הנחות. יש משהו במילה "מבצע" שגורם ללב להחסיר פעימה, לאצבעות לרפרף במהירות ולארנק להיפתח כמעט מעצמו. אבל רגע לפני שאתם מתפתים לחשוב שזריקת קופון לאוויר תגרום לגשם של מכירות, חשוב להבין: קמפיין
מהירות זה הכל: הטיפים והטריקים שיהפכו כל עמוד נחיתה לחוויה מהירה ומלהיבה
מהירות זה הכל: הטיפים והטריקים שיהפכו כל עמוד נחיתה לחוויה מהירה ומלהיבה
כולנו מכירים את זה - אתם נכנסים לאתר כלשהו, ומחכים שהדף יטען. הזמן מתארך, הסבלנות מתקצרת, והאצבע כבר מתחילה לרפרף לכיוון כפתור הסגירה. אם התסריט הזה נשמע לכם מוכר מדי, זה הזמן להכיר בעובדה: מהירות טעינה היא אחד הגורמים הכי קרי